Hoe werkt kluszoeken in Sas van Gent
Stap naar Gratis Klus
-
1. KLANT PLAATST AANVRAAG
Klanten doen een klusaanvraag via 0115-diensten.nl. Ze geven aan wat en wanneer iets moet gebeuren.
-
2. JIJ ONTVANGT AANVRAAG.
De klusaanvraag gaat naar de juiste vakmannen in de regio 0115. Je ontvangt deze via een sms en mail .
-
3. ACCEPTEER DE KLUS.
Wil je de klus uitvoeren dan druk je op 'ja'. Je ziet direct of jij de klus binnen hebt. De afspraak is dan meteen bevestigd.
-
4. KLUS KLAAR
Jij maakt de factuur aan samen met de klant in ons systeem. Deze wordt meteen via mail verstuurd en wij handelen de betaling verder af.
WAT ZIJN JOUW VOORDELEN?
-
HET IS GEHEEL GRATIS
Aanmelden en klussen zijn helemaal gratis en je zit nergens aan vast. Wat je verdient is geheel voor jou, wel zo eerlijk toch? Heb je nog je twijfels, probeer het gewoon eens vrijblijvend uit!
-
KLUSSEN UIT JOUW REGIO
Klussen en diensten dichtbij je locatie, hoe mooi is dat? Of omdat je er toch langs komt, je pakt het toch even mee.
-
GEEN VERPLICHTINGEN, JIJ BEPAALT
Komt het even niet uit, geen probleem. Je accepteert de klussen of diensten gewoon niet, de volgende keer beter. Zo simpel is het.
-
Niet meer opzoek, de klus vindt jou
Als er klussen zijn op jouw vakgebied binnen jouw regio dan krijg je een melding, je uurprijs is bekend en jij bepaalt of je het doet. De klus vindt jou, dat is handig.

Alles op een rijtje
1. WAARIN ZIJN WIJ ONDERSCHEIDEND?
Onze diensten zijn gratis voor bedrijven en Zzp-ers. Wij willen alleen werken met goede en betrouwbare vakmensen. Klanten willen deze het liefst. Bij ons boeken mensen direct een loodgieter, installateur of vakman. Er wordt dus niet eerst een offerte gevraagd waarover onderhandelt moet worden. Nee, wij werken veel directer. Het is net als een bestelsite. De klant bestelt en de vakman levert.
2. HOE ONTVANG IK KLUSSEN?
Klussen worden je aangeboden per email en sms. Het is een kwestie van accepteer 'ja' of 'nee'. Heb je het te druk? Dan accepteer je de opdracht gewoon niet en gaat de klus naar iemand anders. Accepteer je de opdracht en ontvang je een bevestiging, dan is de klus voor jou.
3. WAT ZIJN DE KOSTEN?
Wij doen niet aan vaste kosten of verborgen kosten, dus geen abonnementen en contracten. Je zit nergens aan vast. Ook rekenen we geen vergoeding per aanvraag die je ontvangt. Kluszoeken is geen leadbedrijf. Ook wanneer je een klus hebt uitgevoerd vragen wij geen bijdrage of percentage van het factuurbedrag van de klus of dienst. Door een goed tarief te rekenen proberen wij er altijd voor te zorgen dat jij een eerlijk uurtarief hebt.
4. HOE WORDT HET UURTARIEF BEPAALD?
De tarieven zijn door ons op basis van onderzoek bepaald. Bovendien staan de tarieven niet voor altijd vast. Wij gaan graag met de tijd mee en daarom passen we de tarieven regelmatig aan afhankelijk van de omstandigheden. Bij grotere klussen ben je uiteraard geheel vrij om op offertebasis van het uurtarief af te wijken, in overleg met de klant.
5. DOEN WIJ AAN VOORRIJKOSTEN?
Daar is een duidelijk antwoord op Nee! Doorgaans hebben klanten daar een hekel aan. Een iets hoger uurtarief zou dat voor een deel kunnen compenseren. Bovendien mag je altijd het eerste uur in rekening brengen. Zo halen we veel klanten binnen.
6. IN WELKE REGIO KRIJG IK KLUSSEN?
Alleen in de regio van het kengetal gebied waar je staat ingeschreven. Je bepaalt zelf hoe ver je bereid bent om te rijden. Als je je ook inschrijft bij andere regio's van Kluszoeken dan krijg je daar ook opdrachten, er kan natuurlijk altijd iets te combineren zijn met je eigen werkzaamheden.
7. HOE GAAT DE FACTURATIE?
Dat gaat via een makkelijk en gebruiksvriendelijk systeem. Nadat de klus klaar is en de klant tevreden is maak je in een paar seconden een factuur aan via je eigen omgeving binnen de website. Klanten ondertekenen digitaal met een factuurpincode die zij hebben ontvangen via sms voor akkoord. De klant ontvangt direct per email de factuur. Tegelijkertijd ontvang jij van ons een factuur waarop je ziet wat wij jou uitbetalen.
8. HOE VERWERK IK DAT IN MIJN ADMINISTRATIE?
Dat is heel makkelijk. Zodra je een factuur voor de klant hebt aangemaakt ontvang jij zelf dus ook direct een (verkoop)factuur. Je kunt deze als 'gefactureerd' markeren in je eigen administratie. Op de 15e en 30e van de maand betalen wij uit en kun je de factuur op 'betaald' zetten.
9. HOE BETALEN KLANTEN?
Klanten betalen altijd via ons facturatiesysteem, eenvoudig via iDeal. Of de klant aan ons heeft betaald maakt voor jou niet uit, wij betalen gegarandeerd aan jou uit als de klant akkoord heeft gegeven met de factuurpincode en de factuur heeft ontvangen. Wij geven het geld na twee weken vrij en betalen dus rond de 15e en de 30e van de maand. Voorbeeld: doe je de 13e een klus, dan krijg je deze de 30e uitbetaald.
10. HET SCREENEN VAN VAKMANNEN?
Daar steken we veel energie en tijd in. Het platform valt of staat met de kwaliteit van de vakmensen met wie wij samenwerken, dat is de reden dat we vooraf een selectie maken. We werken niet met iedereen. Vooraf proberen we zoveel mogelijk te checken of je goede referenties hebt en of we geen vreemde dingen tegenkomen. Klanten mogen altijd hun mening geven. Komt de gemiddelde score beneden een bepaald niveau dan staken we helaas de samenwerking.